Pazartesi, Nisan 13, 2009

tahtabosa

Dönemsel sıkıntılarım var. Bunun da sizin farkınızda olduğunuz gibi farkına varıyorum, ancak çaktırmamak için çabalıyorum. Bazen bir şeyleri yıkıp baştan düzeltmeyi kendime vazife ediyorum. Bundan pişman değilim, hiç bir zaman olmadım. Kendimce kuul olmak gibi bir çabamda yok, olamazda zaten. Çünkü öyle değilim. Bir oyuncağı sıfır alıp, ondan hevesini çıkarıp kıran bir küçük çoçuk gibi düşünün. Ondan çok farkın yok henüz. 23 yaşında olmama rağmen, mutluluklarımda, mutsuzluklarımda aynı. Aralarındaki bir fark hiç bir zaman olmadı.
Vega'yı halen çok seviyorum. Bu konuda biri bir şey derse kalbini rahatlıkla kırarım. GrupVega.net benim sahip olduğum halen en iyi şey. Güzeller güzeli Ceylin'i de çok seviyorum. O benim yeni prensesim olacak, evet.
Blogta eskiye ait ne varsa sildim. Çünkü geçmişten gelecekten hoşlanmadığım kadar, hoşlanmıyorum. Bana rahatsızlıktan başka hiç bir şey vermiyor. Takip ettiğim okuduğum blogları halen okuyorum. Tepki vermemek, görmezden gelmek değil, arada ciddi farklar var.
Bir şey daha söylücem ama bir başka yazıda. Düzenli yazıcam buraya, evet karar verdim.

0 yorum:

Yorum Gönder