Pazartesi, Nisan 20, 2009

ya da ölmüşüm haberim yok

Hayat mı zor, yoksa ona uyum sağlamayı öğrenecek yetimiz mi yok?
Karamsar bir paragraf olacağından emindim. Bunu inkar edemem, etmem doğru değil. İşimi sevmiyorum, çünkü huzurlu değil. Arkadaşlarımı sevmiyorum, farkında değiller. Kitaplarımı sevmiyorum, artık keyifli değiller. Mp3 Player'ımı sevmiyorum, artık duymak istediğim gibi değil. Google'ı sevmiyorum, yazdıklarıma karşılık değil.
Beni de sevmiyorlar biliyorum. Ben sandığınız o değilim.
Ah. Olamam adam olamam.
Ağlıyorum bağıra çağıra, bugüne dek öyle sessizdim ki.

2 yorum:

yoköylebisevgili dedi ki...

geçer bebeğim, hep geçer... zamanla geçer...

"yaz geçer, yine gelir
yaz geçer, iyi gelir sözcükler..."

Girgin Endüstriyel Teks.İth.İhr.San.Tic. Feyza Girgin dedi ki...

bir gün farkedeceksin ki; bir yerlerde, birileri için, bir önem teşkil ediyorsun...

sadece şu an farkında değilsin... :)

Yorum Gönder